Saturday, September 05, 2009

Berbuka Puasa Di Kampung Penampang, Terawih Di Masjid Kg. Pandasan

Seperti tahun sebelumnya program berbuka puasa yang dianjurkan oleh Pejabat saya bermula dari rumah individu atau pemimpin di peringkat kampung dan diikuti kemudiannya dengan program acara sembahyang terawih yang diadakan di masjid atau surau terdekat.

Petang kelmarin tanggal 04 September 2009 bersamaan hari Jumaat saya dan kakitangan saya di Pejabat Pusat Khidmat Ahli Parlimen Kota Belud berbuka puasa di rumah kediaman saudara Mohamad Tutuh di Kampung Penampang, Kota Belud dan disusuli dengan program sembahyang terawih di masjid Kg Pandasan.

Selepas sembahyang terawih di masjid tersebut, Jawatan Kuasa Masjid memohon beberapa perkara untuk keselesaan jemaah masjid. Dalam majlis itu, saya mengambil kesempatan untuk menyampaikan sumbangan berupa wang tunai sebanyak RM1,000 (untuk kegunaan pembelian peralatan dapur untuk masjid), switchbox baru untuk menampung penggunaan lebih lampu dan peralatan elektrik serta sebuah vacum cleaner untuk kemudahan di masjid tersebut.

Saya ingin mengambil kesempatan mengucapkan jutaan terima kasih kepada saudara Mohamad Tutuh dan masyarakat di Kampung Pandasan yang begitu ramah, mesra melayan saya dengan pelbagai juadah pada majlis berbuka puasa itu.

Wassalam.

DARD

1 comment:

Kongsi artikel ini: