Thursday, October 30, 2008

Maaf Sebulan Tak Menulis

Salam kepada semua,

Pertama sekali saya ingin memohon maaf kepada semua pengunjung blog ini kerana tidak mengemaskini blog ini sejak sebulan yang lalu.

Ada beberapa sebab kenapa saya tidak mengemaskini blog ini. Walaupun banyak isu isu yang berlaku sepanjng bulan ini yang perlu diberi perhatian, saya merasakan tulisan pertama saya perlu menyentuh tentang pemilihan UMNO Bhg Tuaran dan isu isu yang berkenaan dengan proses pemilihan UMNO diseluruh negara. Walaupun keputusan ini semacam hanya mementingkan isu tentang diri saya sendiri sahaja, yakinlah saya akan membicarakan isu isu lain selepas itu.

Oleh kerana artikel pertama saya itu berdasarkan pengamatan jujur saya terhadap perjalanan proses pemilihan UMNO di Tuaran, saya tidak dapat lari dari memberi ulasan kritikal terhadap beberapa individu. Mungkin ayat ayat yang saya akan guna agak keras dan kritikal, jadi saya lebih suka untuk bercakap soal politik yang penuh dengan cabaran dan dugaan ini setelah selesai suasana hari raya dan bulan mulia Syawal. Bulan ini akan habis esok dan maka itu saya akan menulis artikel pertama saya pada hari esok.


Terima kasih.

DARD

No comments:

Post a Comment

Kongsi artikel ini: