Tuesday, September 30, 2008

Ucapan Selamat Hari Raya






Saya mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin kepada semua pengunjung blog ini. Walaupun kita berbeda pendapat (dan ramai juga yang bersetuju pendapat), saya ucapkan terima kasih kepada semua warga blog ini.

Semoga Allah SWT mengurniakan kepada anda kesihatan yang baik, rezeki yang murah dan panjang umur.

Ikhlas dari saya dan keluarga.

27 comments:

  1. Pada saya, tidak ada apa-apa pun yang istimewa pun pada diri Anwar, selain menjadi antara faktor penyumbang kepada kekecohan dan kekacauan di Malaysia. Malah, tidak keterlaluan jika saya katakan beliau juga menyebabkan perpecahan perpaduan dalam kalangan orang-orang Melayu.

    Puteri Ezza ni paranoid la. Sama lah dgn Perompak2 BN/UMNO spt Pak Lah, Raman Dalan, Noor Yaakop & Ajin Tdk Gagah. Ada penyakit 'mental myophia'. Masalah perpaduan kata Anwar, ekonomi merudum kerja Anwar, Wall Street runtuh juga kerja Anwar. Wah! hebat sungguh manusia bernama Anwar Ibrahim ni hinggakan ekonomi global pun dia boleh takluki.
    Ini 2008 la bukan 1969. Dah ramai pandai baca & menulis kecuali melayu yg sengaja dimiskinkan oleh UMNO di luar2 bandar. Makhal Sakti!

    ReplyDelete
  2. Selamat Menyambut 'Eidul Mubarak buat YB Datuk sekeluarga. Maaf Dzahir dan Batin daripada kami:

    Abd Bashid Harun
    Zarina Abbas
    Nurul Husna
    Nurul Atiqah
    Nurul Izzah

    ReplyDelete
  3. Selamat menyambut hari lebaran semuanya :-)
    Saya doakan semuanya berbahagia dan selamat pulang ke destinasi ;-)





    Amalan Rasuah Dan Pemuda UMNO Perlu Dibersihkan ;-)
    http://pro-faizal.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. selamat hari raya aidilfitri datuk..

    semoga dimurahkan rezeki, dipanjangkan umur untuk meneruskna perjuangan dan dipermudahkan pemikiran untuk membantu bangsa, agama dan negara pada masa hadapan.

    ikhlas dari abe MIE

    (http://pkrpasdap.blogspot.com)

    ReplyDelete
  5. Selamat Hari Raya pak (^_^) Maaf Zahir dan Batin. Semoga menjadi pemimpin yang cemerlang.

    ReplyDelete
  6. selamat hari raya maaf zahir batin dato' :

    berlalu ramadan penuh keberkatan,
    menjelma pula syawal penuh kenikmatan,
    mengapa perlu bertuankan pakistan,
    jika di sabah ada anak tempatan.

    ReplyDelete
  7. abdul rahman sulaiman khan11:43 AM, October 05, 2008

    Selamat Hari Raya, maaf zahir batin kepada Datuk Sekeluarga.

    Semoga ibadah puasa yang telah kita laksanakan yang mana kejayaan itu kita rayakan melalui aidilfitri ini, akan membimbing kita untuk terus menjadi umat yang selamat didunia dan diakhirat nanti. Hari ini kita berhadapan dengan banyak cabaran yang semakin mengancam roh dan akidah kita, mudah-mudahan kita terselamat daripada semuanya dan kita terus dapat berdiri untuk menjunjung roh Islam.Menjadikan al Quran dan sunnah Nabi sebagai panduan dan perlembagaan dalam segala tindakan kita.

    ReplyDelete
  8. Datuk,

    Selamat Hari Raya Aidil Fitri serta maaf zahir dan batin.

    Akhirnya Blogger yang selalu hentam UMNO juga yang datang ucap Selamat Hari Raya kat Datuk.

    Saya kritik UMNO/BN pada yang salah dan yang tak kena saja.

    ReplyDelete
  9. Sebagai sahabat dan kawan lama kepada saudara Awadnir saya amat terkilan dan sedih bilamana mengamati keadaan yang perlu di lalui oleh saudara Awadnir di masa kini dan masa akan datang. Dalam proses biasa, sesaorang sepatut nya menaikkan lagi kedudukan beliau dalam apa-apa organisasi pun; bukan di sebalik nya. Kerana sejarah telah membuktikan bahawa situasi saperti ini selalu nya akan menamatkan karear politik sesaorang.
    Akhir kata dimana kah ala tuju ahli UMNO dari suku kaum KDM Kota Belud kira nya Saudara Awadnir paksa meninggalkan arena politik UMNO Bahagian Kota Belud suatu hari nanti.
    Senteloyo kata:-
    Kau tdk tau kah Awadnir ni politik utk perkayakan diri? Mustail tdk tau sb sudah lama kenal awad. Kami org2 dusun umpama karabau saja ba. Kemana indung pigi kami ikut belakang ja. Apa masalah jadi naib yg penting musa bagi projek utk awad. Yg kau panik tu kenapa? Ada yg tersirat ka tampinai? Kita pun ada juga salam di tempat kau ba & kau picit lagi tangan saya kuat2. ha ha ha

    ReplyDelete
  10. dato'

    organise the great debate topic to cover political ,economic ,religion ,human right ,international relation issue,etc for all the candidates for UMNO YOUTH Leader.
    get Johan Jaafar to moderate . good leader shall prevail with good ideas
    broadcast through awani or RTM channel

    ReplyDelete
  11. Assalamu'alaikum wr wbt Dato'

    Saya dari rangkaian blog GuruBashid Dot Com ingin merakamkan ucapan Selamat Hari Raya 'Aidilfitri 1429H buat Dato' sekeluarga.Mohon maaf zahir dan batin daripada saya, isteri dan anak-anak.

    Abd Bashid Haji Harun
    Zarina Haji Abbas
    Nurul Husna
    Nurul 'Atiqah
    Nurul Izzah

    ReplyDelete
  12. INFO TERKINI:

    FAIZAL ZAKARIA TANDING KETUA PEMUDA UMNO - MUKTAMAD

    RUJUK >> http://TeamPemudaUMNO.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. DAP itu memang diasaskan mengikut acuan Komunis kerana mereka memperjuangkan sosialis dan tidak kepada kepercayaan agama dan paling mereka anti ialah Agama Islam kerana kesatuan serta perpaduaan Islam akan meleburkan mereka.
    Itu sebab mereka ini seperti lim kit siang,karpal singh ,terresa kok kafir laknat suka cari pasai dan cuba cabar Agama Islam kerana mereka tahu umat Islam mudah dipecah belah.

    ReplyDelete
  14. Assalamualaikum datuk...
    yan abar? ba nya run artikel bau tu.
    terlampau sibuk kali.. Almaklum sajala sekarang semua kroni, sekutu dan pengampu Abdullah Badawi dan menantu kesayangannya yang berwajahkan bertalam dua muka kalau masih ada lah sedang memberikan sokongan moral buat pak lah sekeluarga.

    "KUALA LUMPUR: Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi hari ini mengumumkan bahawa beliau tidak akan mempertahankan jawatan Presiden Umno pada pemilihan parti, Mac depan.

    Beliau juga memberitahu bahawa akan berundur sebagai Perdana Menteri menjelang Mac depan." ------Sumber Berita Harian Edisi Rabu, 08 Oktober 2008 | 8 Syawal 1429

    Fuh!! Lega rasanya...
    -WASSALAM-

    ReplyDelete
  15. Salam Dato,

    Selamat Hari Raya to you and your family. Semoga keluarga dirahmati Allah swt.

    Hope you had a good break and had sometime to think about your next move. Still can't believe that you did not see it coming. The wave at the grassroot level was so intense and they demand changes.

    Guilty by association bro and I truly hope that you will make the right move. Expect cross-overs and you will know who your true friends are. I told you so bro. KJ, Rezal and the whole gang will be wiped out. God is great and hopefully they will all know what is it like to be aniaya all this while.

    Berani berubah !!!!!


    Arcadia

    ReplyDelete
  16. Salam Lebaran YB Dato',

    Minta maaf jika ada tersalah kata. Selamat berjuang demi memenuhi agenda kita.

    ReplyDelete
  17. Assalamualaikum,

    Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Dan Batin.

    "berpautlah pada dahan yang teguh agar semua yang memerlukan bantuanmu dapat berpaut sama"

    "Pokok yang mati Dahannya Rapuh Dato'"

    ReplyDelete
  18. Saya Paranoid? Hikhik. Saya berhak menyatakan pendapat saya. Terpulanglah apa pandangan saudara Putera Rakyat terhadap saya. Mengapa tidak menggunakan nama sebenar? Takut? (^_^)

    http://puteriezza.com/

    ReplyDelete
  19. Dato,
    Selamat Hari Raya.
    Saya bukan lah penyokong atau anti Dato, cuma saya heran macam mana Dato boleh biar kan komen yang tidak relevan dengan topik Dato 'Ucapan Selamat Hari Raya ' bermaharajarela di sini untuk mengeluarkan isu dan fakta yang kita tidak tau hujung pangkal nya.

    Pada pandangan saya mereka ini saperti kumpulan HINDRAF yang berkunjung ke rumah terbuka PM pada hari itu.

    Ujung-ujung blog Dato ini akan di jadikan medan untuk mengeluarkan rasa tidak puas hati dan dendam semata2.Saperti di blog SAPP.

    Akhir nya teras kualiti yang Dato idamkan akan tercemar dan lari dari sasaran.
    Contoh nya, macam mana hal ehwal yang tidak kena mengena, saperti Anwar dan UMNO Kota Belud yang di besar2kan oleh putera rakyat dan senteloyo boleh keluar di sini. Di besar2kan sehingga kita tidak dapat focus untuk menghemati missi sabenar Dato.
    Thanks. There will be more to come.
    RAVI

    ReplyDelete
  20. {Guilty by association bro and I truly hope that you will make the right move. Expect cross-overs and you will know who your true friends are. I told you so bro. KJ, Rezal and the whole gang will be wiped out. God is great and hopefully they will all know what is it like to be aniaya all this while. }

    Busy dato? Blog tak sempat update? so sorry to say this out of hari raya topic...but wat happenned in tuaran and Kota Belud?Sabahan dah tak sama macam dulu dato'...mata kami dah terbuka..Wish u Good luck dato.

    ReplyDelete
  21. Kami penduduk Kg Kaguraan amat terkilan kerana ada tangan-tangan BN yang telah songlap duit peruntukan di kawasan kami. Diberitakan bahawa kawasan Padi di Kg Kaguraan mendapat peruntukan 70 gulung dawai untuk memagar kawasan sawah kami untuk mengelakkan dimasukki binatang ternakan. Tetapi peruntukan tersebut telah di SONGLAP. Adakah YB juga terlibat?

    ReplyDelete
  22. Salam Dato,

    Macam mana Kota Belud and Tuaran boleh bagi ke DMM bro ????? Orang sana dah berani berubah ke


    Arcadia

    ReplyDelete
  23. Selamat Hari Raya, maaf zahir dan batin utk Dato sekeluarga, semoga sihat walafiat...
    sifat semulajadi sebagai pemimpin memang ada dalam diri Dato, lebih2 lagi arwah bapa Dato seorg pemimpin politik sabah, kemana tumpahnya kuah kalau tidak kenasi..teruskan perjuangan Dato seperti yang kita lihat di depan kita sekarang ini..semoga kejayaan sentiasa bersama Dato...amin...JOGO BANA

    ReplyDelete
  24. Hari Raya Wish pun Orang KB masih cerita pasal POLITIK...hahahahaha

    Sungai Disusur sehari-hari,
    Dalam gelap menangkap ikan,
    Kami menyusun 10 jari,
    salah dan silap harap dimaafkan.
    Selamat Hari Raya Aidilfitri...
    Maaf Zahir & Batin..
    Ikhlas daripda kami ;
    labung + ina , Abang & Adik.

    ReplyDelete
  25. salam dato,
    i do agree with arcadia, the grassroot already wiped you out. e.g : you and your kuda-kuda losses in the pemilihan bahagian tuaran.
    tubal

    ReplyDelete
  26. Malu aku jadi ahli UMNO...
    Malu aku ngaku jomo MELAYU...
    Semoga lum ko matai ku jadi Jomo islam ko masih lagi anak sama...
    Amin...

    ReplyDelete
  27. Salam pak. Ngini nia' update lagi blog tu? Busy bana ka? Hikhik. Pak, alap lagi makai own domain bah. Get your own webmaster. Kalau busy, ada org boleh updatekan. Contohnya macam website embo' Keruak @ www.keruak.com tu. Lebih sistematik gitu (^_^)

    http://www.puteriezza.com/
    (The future KB's MP)

    ReplyDelete

Kongsi artikel ini: